[LUGOS] laptop notex

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Sun Nov 17 01:05:15 CET 2002

On Thursday 14 November 2002 20:35, you wrote:
> RE!
>
> Nisem ga najdu na linux-laptop.net, pa bom vprasal se tukaj.
>
> Ima kdo izkusnje s temi prenosniki? Je kdo probal gor dat linux?
> Konkretno me zanima Notex - HiGrade 750P.
>
> Hvala in LP

Stestirano na 3400 verziji notexa = SiS,  Redhat 8.0 Zadeva deluje. Edino ce
sem pri instalaciji ze takoj izbral 1024x768 resolucijo je vse skupaj
zmrznilo. Ce sem pa na zacetku X-e konfiguriral s resolucijo 640x480, in
kasneje rocno spremenil config file je pa delalo.
Za zvok je bilo tudi potrebno rocno poravit modules.conf, z mrezno in modemom
pa ni tezav.
Prav tako se lepo zinstalira openoffice, delajo sumniki, in vse kar pase
zraven.
Prakticno nobenega dodatnega  dela :)

lp,
Bostjan