[LUGOS] Bind upgrade

lugos at s-je.sik.si lugos at s-je.sik.si
Fri Nov 15 20:10:26 CET 2002

On 15.11.02 at 19:44:14 +0100, Davor Guttierrez wrote:
  Zanima me ali je potrebno kaj spreminjati pri konfiguracijskih datotekah
  za Bind pri prehodu iz Bind 8 na Bind 9. Ali je named.conf enak in ali
  so zone datoteke enake?

povecini so iste, js ga pa sam nism usposobu dokler nism naredu sledecega:
zgeneriral sm rndc kljuc za uporavljanje z namedom,
chownal sm vse pomembne datoteke (named.conf, zone fajli, pid direktorij) da
so v lasti named (oz le-tistega, ki ga imas za ganjanje dnsa-just in case..
root is bad ;),
naucil sem se uporabljati komando
named -c /pot/do/config/file -u user -g
:)