[LUGOS] laptop notex

Gorazd Golob gorazd at kid.kibla.org
Fri Nov 15 13:15:49 CET 2002

re!

ja.. kolko jaz vem je notex znamka enega izmed nasih prodajalcev
raculnikov - tak ves katerega :). tako da dvomim da ga bos najdel tam..
verjetno pa ima ta notebook se kaksne posebne oznake, po katerih ga bos
lazje prepoznal. Najlazje pa bos vedel ce res dela linux na njem tako, da
bos linux kar nanj instaliral :) priporocam eno od zadnjih verzij.:)
cu, gorazd