[LUGOS] BackUp na CD-RW

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Fri Nov 15 08:49:18 CET 2002

Tudi sam sem potreboval CD backup, pa sem si nastavil preko apache
serverja in php skript, da bi mi zapeklo cd-je z multisession, ko si to
za¾elim  (pa ¹e tajnica lahko naredi to;). Problem pa je, da se ukaz
mkisofs -r -J -M 0,0,0 -C xxx,yyy -o bla.iso /home/bladir/ ne izvr¹i iz
php skripte in ne dobim datoteke bla.iso. Kot navaden uporabnik pa
lahko zaganjam ta ukaz in dobim datoteko bla.iso. sicer ce ne uporabljam
-M in -C vse dela!

ali kdo ve zakaj se mi mkisofs z ukazoma -M in -C ne izvr¹i iz php skript
v apache?