[LUGOS] Samba 2.2.5 in XPji

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Thu Nov 14 16:05:15 CET 2002

On čet, 2002-11-14 at 14:59, Gorazd Golob wrote:
> re!
>
> ja zbrisi masino ven iz smbpasswd pa jo na novo not daj pa bi moglo delat.
> lp, gorazd
> On 14 Nov 2002, Davor Guttierrez wrote:
Sem probal in ne dela. Kot sem gledal po netu je problem v fajlu
secrets.tdb. Zdaj pa, ce ta file izbrisem verjetno ne bi bilo dobro.
Napaka ki jo XPji javijo ob pridruzitvi v domeno pa je sledeca:

"Vasega racunalnika ni mogoce pridruziti domeni, ker je prislo do te
napake: vec povezav istega uporabnika, ki uporablja vec uporabniskih
imen s streznikom ali sredstvom v skupni rabi ni dovoljenih. Prekinite
vse prejsnje povezave s streznikom ali sredstvom v skupni rabi in
poizkusite zniva."

Streznik sem probal restartati pa se zgodi isto. WTF?? Samba je 2.2.5.
Morda bi upgrade na 2.2.6 pomagala?

LP,

D.