[LUGOS] Hostname

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Thu Nov 14 10:58:01 CET 2002

Hi .

On Wed, 13 Nov 2002, Beernarrd wrote:
> Čim v RH7.3 nastavim siol povezavo, mi naslednjič ob bootupu lpd javi:
> get_local_host: hostname: mlincek bad (tudi če je localhost se dogaja
> isto; localhost bad).

Povej, kako vzpostaviš SiOL povezavo (natančna procedura). Ker najbrž ti
sistem ne more resolvati localhosta. Daj izpis /etc/hosts in
/etc/resolv.conf .

> ob startu xsov tudi zasledim, nekaj v zvezi z hostname, pa ne vem točno
> kaj, ker se mi založi grafični način in ne utegnem prebrati.

Pošlji nam /var/log/XFree*.log .

> Drugo vprašanje:
> Zakaj mi v KDEju ne dela zvok. Ob startu kdja mi javi da ne najde nekega
> /dev/dsp (se mi zdi da je dsp) in da bo poslal vse v null (he he to se
> sliši kot v p.m.)

Nimaš konfigurirane zvočne kartice. To pomeni, da zanjo nisi skompajlal
podpore direktno v kernel oz. nisi pripravil kernel modulov. Povej
najprej, katero kartico imaš.

/dev/null je posebna naprava, ki za vedno izbriše vse, kar pošlješ vanjo.
To je uporabno zlasti, ko ne želiš videti izhoda (std. error ali out)
določenega program. Primer, si perverzen user na nekem strežniku in želiš
najti vse .jpg datoteke v imenikih drugih uporabnikov. Za to boš uporabil
ukaz find, s tem da računaš, da imajo določeni uporabniki svoje imenike
dobro zaklenjene. find bi v tem primeru javil error (na std error) in to
bi se ti izpisalo na konzolo. Ker si pameten, narediš:

$ find /home/ -name *.jpg 2>/dev/null

Kar std. error (stream za napake) pošlje v "oblivion" in ne v "p.m.", ker
se zdaj tam lih mudi oče. Torej, pazimo na izražanje. :)
-i