[LUGOS] iptables

Tadej Kirincic - Kiri_ kiri at siol.net
Thu Nov 14 08:11:58 CET 2002

vazen je vrstni red...najprej morejo bit vneseni tisti katere dovolis, potem
pa tisti, ki jih ne pustis
npr:

iptables -A INPUT -i ppp0 -p tcp -m tcp --dport 80 -j ACCEPT
iptables -A INPUT -i ppp0 -p tcp -m tcp --dport 0:1023 -j DROP

v obratnem vrstnem redu, bi biu port 80 se vedno zaprt....poglej ce imas kje
kaj takega...

--
farewell
E-mail: kiri at sobotainfo.com | kiri at siol.net
Informacijsko Sredisce Pomurja: www.sobotainfo.com
IRCNET: Kiri_ (#sobota, #sip, #lugos...)
GSM: +386-31-380836