UDP streaming

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Nov 14 08:11:38 CET 2002

Howdy!

Zanima me, če kdo ve za kakšno aplikacijo (servis), ki jo ljudje
uporabljajo, kadar so na netu z dial-up-om (zmerne hitrosti, tukaj nimam
v mislih kakšnega ADSL ali kabelskih modemov) in bi ustvarjala velike
količine podatkov.

Na hitro bi se človek spomnil na naslednje stvari:
- nfs (ampak tega menda folk ne počne preko ISDN ali modemskega dial-upa)
- http in ftp (načeloma sicer da, ampak se mi zdi, da se noramlno za to
uporablja TCP)
- netbios ... ali se za netbios uporablja UDP ali TCP?

Kako je z drugimi stvarmi (RealAudio, RealVideo, druge streaming stvari,
....)? Kaj se običajno uporablja pri multicast stvareh (MBONE)? Hmmm ...
menda RealPlayer lahko uporablja UDP. Kja se večkrat uprablja, native
RealPlayer protokol ali HTTP?

--
Peace!
  Mkx