redhat 8.0, Apache 2.0 in nabor znakov v HTML dokumentih

marko.vodopivec at siol.net marko.vodopivec at siol.net
Wed Nov 13 19:14:54 CET 2002

Pozdravleni !

Imam problem kako doloèiti (nastaviti na RH 8.0) pravilni encoding za HTML dokumente, ki so naloženi na Apache-ju 2.0. Namreè vse HTML dokumente imam napisane v windows-1250 (cp-1250) naboru znakov. Prej sem imel instaliran RH 7.3 in Apache 1.3.9 in je delalo vse ok. Brskalnik (IE) je pravilno doloèil kodno tabelo. Sedaj sem migriral na RH 8.0 in Apache 2.0. Iste dokumente sedaj brskalnik (IE) prebere kot Central European-ISO (ISO-8859-2).

Zanima me kaj moram nastaviti v httpd.conf ali kje drugje da bo stvar delala OK.

Lp, Marko