Hostname

Beernarrd beernarrd at email.si
Wed Nov 13 18:02:12 CET 2002

Lep pozdrav.
To vprašanje sem enkrat že postavil, pa sem potem kar šeenkrat naložil
linuks, kar  se mi je zdelo nekako lažje.  (ne se smejat..)
Torej:
Čim v RH7.3 nastavim siol povezavo, mi naslednjič ob bootupu lpd javi:
get_local_host: hostname: mlincek bad (tudi če je localhost se dogaja
isto; localhost bad).
ob startu xsov tudi zasledim, nekaj v zvezi z hostname, pa ne vem točno
kaj, ker se mi založi grafični način in ne utegnem prebrati.
Drugo vprašanje:
Zakaj mi v KDEju ne dela zvok. Ob startu kdja mi javi da ne najde nekega
/dev/dsp (se mi zdi da je dsp) in da bo poslal vse v null (he he to se
sliši kot v p.m.)
LP. Bernard