[LUGOS] nadgradnja programov

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Wed Nov 13 12:36:37 CET 2002

Zdravo,

Za take namene je /usr/local

Source daš v /usr/local/src in ga razpakiraš, greš v novonastali
direktorij in poženeš ./configure --prefix=/usr/local
make
make install
Načeloma bi se morale vse na novo nastale datoteke pojaviti v
poddirektorijih /usr/local mape (bin, lib, share, etc).

Še prej pa preveri s komando `rpm -ql ime.obstoječega.rpm.paketa'
katere datoteke vsebuje in kje so.  Pa pot mora kazati na prave
programe in knjižnice.

LP., Jure