[LUGOS] nadgradnja programov

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Nov 13 10:22:40 CET 2002

Hojla Robert,

Wednesday, November 13, 2002, 10:17:12 AM, si napisal:

> Zanima me, kaj storiti v primeru, ko imam na disku nek program,
> inštaliran iz rpmja, hočem pa novejšega, ki ga ni v rpm obliki in ga
> moram sam skompajlirati. Ali naj najprej odstranim stari (rpm)
> program in nato zbuildam novega, ali pa naj nov program skompajliram
> tako, da se ob instalaciji prepiše čez obstoječega?

Najbolje da si pogledas RPM Howto na naslovu
http://www.rpm.org/RPM-HOWTO/ . Tam imas razlozeno, kako zgraditi .rpm
iz izvorne kode. Ko imas ta novi .rpm, pozenes 'rpm -Fvh mojnovi.rpm'
(ime paketa bi moralo biti isto, verzija pa visja od tiste, katero ima
sedanji paket) in paket se obnovi z novo razlicico. Predlagal bi tudi,
da najes .srpm (Source RPM) starega paketa, da vidis, kako zgledajo
kontrolne datoteke, saj ti bo delo izgradnje novih precej olajsano.

                              GreetZ, Stojan