[LUGOS] Spet OpenOffice.org

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Wed Nov 13 09:29:50 CET 2002

Miha Tomsic wrote:

> Mogoče kdo ve, kje bi lahko našel stari OOo 643, ker baje tam te težave
> ni.
>
> Hvala in srečno,
>
> 	Miha...

WinIni cd 5/2002. Je gor Linux in Windows verzija 641d. Sam sem jo do
sedaj uporabljal in se mi je zdela dokaj stabilna (nikoli nisem opazil
problemov pri tiskanju. Pri SO 5.2, tudi ni bilo nikoli problemov.

Pri 1.0.1 se mi je recimo zgodilo, da sem v draw-u nekaj narisal (a4) in
mi potem ni hotel natisniti spodnje tretjine lista. Ko sem na dnu lista
narisal pravokotnik čez celo širino strani, in ga naredil prozornega, se
je stran pravilno iztiskala.
Prav tako mi je že nagajalo zaporedje elementov. Lik ki je bil na vrhu
(in pravilno izrisan na monitorju), se je na iztisu izrisal nivo nižje
in so ga drugi elementi prekrivali. Te napake nisem mogel odpraviti.

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/