[LUGOS] VPN

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Nov 12 23:38:40 CET 2002

Ja. Na pptp serverju v smb.conf moras vkljuciti WINS support = yes.
Network Neighbourhood se sicer ne pokaze, lahko pa najdes vsako masino
spomocjo opcije Find Computer v Win ali pa se direktno nanasas na share =
\\insane\temporary naprimer

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 12.Nov 2002 @ 23:34 CET
http://rok.fpp.edu/