[LUGOS] linux in novell

alte at aufbix.org alte at aufbix.org
Mon Nov 11 17:41:09 CET 2002

Quoting Robert <robert at vct.si>:

> Imam Suse 8.0 in bi rad dostopal do fajlov na Novell 4.11 strežniku.
> Ali je to mogoče in če je, kako to naredim?

Seveda je. Enkrat sem celo v tole listo pisal o tem. Potrebujes paket ncpfs.
SuSE jedro pa ze ima ipx.
kot root naredis nekaj takega
# modprobe ipx
# ipx_configure --auto_primary=on --auto_interface=on

Netware uporabnik je username
Ime streznika je fs
NDS: cn=username.ou=fs.ou=aop.o=firma

potem pa kot user
> ncpmount -b -S FS -U username ~/mnt/mount-point
ce je vklopljena bindery emulacija, drugace pa

> ncpmount -b -S FS -U username.fs.aop.firma ~/mnt/mount-point

drugace pa...
man ncpmount
rpm -ql ncpfs pa pregledat dokumentacijo

Lep pozdrav, Janez Trenz