[LUGOS] rh 8

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Nov 10 20:41:08 CET 2002

Hi

Ko smo ze pri RH8.0. Meni se je pred dnevi na eni masini zrusil
filesystem. Na disku je bil ext3 kar naenkrat po enem rebootu vec ni
mogel prebrati nekaj datotek iz /etc nato problemu na /usr particiji in
na koncu kernel panic in over. Se je komu ze zgodilo kaj podobnega. Na
isti masini sedaj laufa Suse 8.1 zaenkrat brez problema.

LP,

Davor