[LUGOS] Avtomatizacija FTP-ja

Aleš Mustar alesh at domenca.com
Sat Nov 9 15:56:37 CET 2002

Jaz sem za avtomatizacijo posiljanja uporabil ncftp.
Ima error kontroling, dober scripting, ncftput in ncftpget, ter batch
nacin dela.
Tudi npr. ob padli liniji in podobnih napakah se obnese 100xkrat bolje
kot obicajni ftp.
Prav tako ima moznost, da UL dela v tmp datoteko, katero ti dolocis, po
uspesnem prenosu jo preimenuje v pravo.

Predlagam ncftp.

Aleš