badbloki

Simon Golicnik simon.golicnik at siol.net
Sat Nov 9 13:11:30 CET 2002

Z badblocks sem testiral moja dva diska in na enem mi je nasel en slab blok na
koncu zadnje particije na disku, pri drugem pa tri prav tako na koncu zadnje
particije. Diska sta razlicna (kapaciteta,firma,hitrost, kontroler..).
Zanimivo je pa to, da ce mu dam preveriti namesto particije (/dev/hde7) kar
cel disk (/dev/hde) pa mi slabih blokov ne najde. e2fsck -c -t -v
/dev/particija mi prav tako ne javi nobenih slabih blokov.

Kaj mi je storiti? Naj nesem diska nazaj v trgovino?
LP SImon