Kabelski modem Nemo NetGame

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Sat Nov 9 11:08:08 CET 2002

Pozdravljeni,

kabelski modem Nemo NetGame ima na zadnji strani tudi prikljucek za RS-232 (domnevno). Preiskal sem ze ves internet, pa mi ni jasno, kaj lahko s tem prikljuckom naredim. Povezal sem ga tudi s terminalom in poskusal dobiti kaksen odziv, pa mi ni se nic uspelo.

Glede na reklamni opis:

NeMo is also equipped with a serial expansion port for future services like Voice Over IP, sensory device activation and monitoring.

bi seveda pricakoval, da je nekaksna komunikacija z modemom mogoca. Ali kdo ve kaj vec?

Lep pozdrav,

Ales