Javna zahvala

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Fri Nov 8 16:50:17 CET 2002

Zahvala je namenjena predvsem ljudem v Kiblixu za Red Hat 8.0 ter Dejanu
iz podjetja Comware za Suse 8.1
Veliko razočaranje sem ponovno doživel od Lugosovcev. Potem ko mi je
negdo iz lugosa poklical in dejal, da
bom dobil linux če pridem do njihove stojnice.   Kot vse kaže pa so
Lugosovci prišli le pogledati koliko je ura
In pa pokazat svoja lepa dekleta. Prej omenjena gospodična pa mi je
dejala da ne bodo delili CDjev ker
jih nimajo!!

LUGOSOVCI SI ZAŽLUŽIJO ZA TAKŠEN ODNOS ČRNO PIKO!!!!
--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net

ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843