[LUGOS] Kako do linuxa v SLOVENIJI?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Fri Nov 8 05:23:08 CET 2002

Se ena varianta je... gres v knjiznico, si izposodis knjigo o linuxu, ki
ima zraven se instalacijski CD... Mislim, da so knjige z vsemi glavnimi
distribucijami (debian, slackware, redhat, suse, mandrake).

Poleg tega pa ce malo uporabis najdi.si ali pa googla, bos nasel polno
ljudi, ki ti bodo prodali pecene linux CDje za kakih 500 po komadu.