[LUGOS] OpenOffice

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Thu Nov 7 20:28:06 CET 2002

Miha Tomsic wrote:
> 	Hojla!
>
> No, tole ni odgovor ampak še eno vprašanje. Kako OOo prepričam, da v writerju
> eno majhno sličico obravnava kot črko oz. znak. Rad bi imel iknoco v oklepajih,
> ampak znam zaenkrat slike samo relativno na stran postavljati. Se da tudi
> relativno na tekst?

Ko vstaviš sličico, klikni z desno miško. V kontekstem menuju je izbira
anchor (ne vem kako so prevedli v slovenščino, predvidevam sidro), kjer
lahko izbereš to page, to paragraph, as character (na stran, na
odstavek, kot karakter). Če izbereč kot karakter, se slika obnaša
popolnoma enoko kot navaden znak.

Bi pa sam postavil še eno vprašanje: Kako bi v tabeli (swrite) recimo v
prvem stolpcu oštevilčil vrstice. Nekako mi ne uspeva. Recimo označiš
prvi stolpec in klikneš kaj?. V tabeli se gumbek za številčenje
odstavkov pobarva sivo.

Lp Fredi

--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>