[LUGOS] namestitev streznika

Bostjan Jerko bostjan.jerko at mf.uni-lj.si
Wed Nov 6 20:24:56 CET 2002

No, saj.
Tudi na delovni postaji bi rad relativno stabilnost. Sicer se lahko odlocim tudi za kaksen drug operacijski sistem - pa naj bo sedaj se tako stabilen.
Za delovno postajo sem se ze kar odlocil, kaj bom imel (no, v bistvu ze imam).
Enkrat sem poskusal tudi LFS, ampak instalacija res vzame veliko casa.
Za server se bom pa najbrz vseeno lotil tega - se strinjam s prej napisanim: tako tocno ves kaj je namesceno.

B.