[LUGOS] namestitev streznika

Bostjan Jerko bostjan.jerko at mf.uni-lj.si
Wed Nov 6 19:48:20 CET 2002

Hm, ocitno nisem dobro napisal.
Dselect se mi zdi cisto OK. Glavna stvar, ki me je zmotila je bila spremenjena instalacija Xwindows-ov (namescal sem na svoj PC). Tukaj sem imel kar nekaj tezav in ker se mi ni dalo ravno veliko studirati, sem zadevo raje opustil. Ker pa sem imel ze na svojem PCju tezave (pa ceprav na Xwindows-ih, ki jih nisem imel namen dajati na streznik), raje nisem poskusal z namescanjem streznika.

Poleg tega, pa ima Debian vecni problem zastarelih paketov, ampak to je spet bolj zgodba za namizne PCje in ne toliko za streznike.