[LUGOS] namestitev streznika

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Nov 6 16:47:59 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Bostjan Jerko wrote:

> Sicer sem nekaj casa uporabljal Debian, ker bi je zelo vsec dselect,
> ampak z distribucijo 3.0 so ga pa polomili. Imel sem kar nekaj tezav.

Si lahko bolj natancen glede tega, kje so ga polomili pri dselect? Jaz
osebno pri samem dselect ni sem opazil kaksnih bistvenih sprememb glede na
prejsnje verzije. Ampak za apt-get bi pa rekel, da je v Debian 3.0
zanesljivo boljsi od tistega v starejsih verzijah.

On Wed, 6 Nov 2002, Igor Kolar wrote:

> Odli=E8na distribucija za tiste, ki imajo =E8as, je LFS (linux from scrat=
ch,
> http://www.tldp.org/LDP/lfs/html/index.html). Vse najnujnej=B9e utile si

Ne bom rekel, da ne. Problem je edino v tem, da takih ljudi v praksi ni.
Verjetno bi namrec za vsakega lahko rekli, da bodisi nima casa bodisi svoj
cas porablja za kaj pametnejsega, kot je ukvarjanje z racunalniki. Sam zal
sodim v prvo skupino. :-/

Ales

--=20
Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/