[LUGOS] namestitev streznika

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Nov 6 12:19:37 CET 2002

Zdravo.

> Namescam streznik za proxy, apache ... Namestil sem RH7.3 se preden se je pojavil RH8.0. Potem pa so se pojavile luknje v openssl. Zadnji release za 7.3 pa je se vedno tisti z luknjami.
> No, preidimo k vprasanju:
> Kako resujete instalacije serverjev? Idejo imam, da bi namestil kar se da osnovno verzijo RH7.3 in nato rocno prevedel vse programe, ki jih potrebujem.
> Ima to smisel?
> Kaj se zgodi, ko bom nadgrajeval RH?
> Bi bilo bolje namestiti Slackware ali kaksno drugo distribucijo?

Moje _OSEBNO_ mnenje je, da je Slackware distribucija bolj primerna za
strezniske sisteme kot RedHat, ki je po mojem _OSEBNEM_ mnenju
primernejsi za Desktop sisteme. Na Slacku jaz vse programe (nove
verzije) prevajam sam, razen tistih nekaj, ki so vkljuceni v
distribucijo in jih prakticno ni smiselno zamenjevati. Slackware 8.1 s
custom jedrom in najnovejsimi verzijami vseh strezniskih programov bi
bilo verjetno kar primeren za streznik.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5