[LUGOS] namestitev streznika

Bostjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Wed Nov 6 12:04:27 CET 2002

Hm, si bom pogledal trustix.
Sicer sem nekaj casa uporabljal Debian, ker bi je zelo vsec dselect, ampak z distribucijo 3.0 so ga pa polomili. Imel sem kar nekaj tezav.
RH sem namestil, ker je bila malce bolj user friendly instalacija.

Sedaj imam na svojem PC-ju slackware 8.1 in sem zelo zadovoljen.
Ce kaj potrebujem, si snamem source in rocno prevedem. Tudi nadgradnje niso noben problem. Sicer pa gre vecinoma le za cikel: configure, make, make install, tako da vecjih problemov tukaj ne vidim.

Seveda pa je vse drugace pri strezniku, za katerega hocem, da je pokrpan z novejsimi verzijami in hkrati dovolj enostaven za namestitev.

B.