K-Mail in ADSL

Sebastjan KOMPARE sebastjan.kompare at siol.net
Mon Nov 4 22:22:27 CET 2002

Spoštovani!
Moj najnovejši problem je v nastavljanju elektronske pošte, konkretno k-maila. Ker sem namestil Linux distribucijo SuSe 8.0 Pro na prenosni računalnik (laptop) Gericom, ki nima v grajenega disketnega pogona, sem poizkusil čim prej usposobiti Internet, da bi lahko po elektronski pošti poslal datoteke, ki sem jih z veliko truda naredil med prazniki.
Začuda mi namestitev ADSL-a ni delala nikakršnih težav, zadeva dela celo hitreje, kot v Windosih (presenečenje...ne). Mi pa probleme povzroča K-mail. Vse sem nastavil (strežnike,....), vendar datotek nikakor ne morem poslati. Ko sem gledal po arhivu te liste, sem ugotovil, da je s K-mailom kar nekaj težav. Ali se naj raje sploh ne trudim in naj raje uporabim drugi poštni program, in katerega bi mi vi priporočili? Pomebno je, da je program preprost za uporabo in nastavljanje in da dobro deluje tudi na prenosnem računalniku, kjer ni možna stalna povezava na internet.
Za zanimivost naj povem, da mi SiOL-ov ADSL deluje preko 3Com-ovega Gatewaya (usmerjevalnika?). Ce rabi kdo nastavitve naj pove...mu jih bom sporočil.

Hvala že vnaprej!

Sebastjan KOMPARE

P.S.
Open Office deluje na Gericomih kot namazana...