[LUGOS] Kateri skener

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Nov 4 22:11:45 CET 2002

* On 04-11-02 at 21:32 Gregor Ibic (gregor.ibic at intelicom.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Meni je Astra na SCSI-ju delala preden je crknila.
> Drugace pa poglej na "sane" projekt. Ta pise kaj dela in kaj ne.
> Mislim da bi morali tudi tisti HP USB-ju delat.
[deleted text from previous mails]
+----and here the quote ends----+

Nekateri USB scannerji res lepo delajo, rekel sem konkretno za 3400C in
4300C, ti imajo namrec samo neke zelo developement driverje, ki naprimer
ne znajo se niti cele povrsine poskenirat in se to z maksimalno 150dpi.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]