[LUGOS] Kateri skener

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Nov 4 18:39:05 CET 2002

* On 04-11-02 at 18:04 Matjaz Horvat (matjaz85 at yahoo.com) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> [...]

[deleted text from previous mails]

> Meni HP 5200 deluje fajn pod linuxom, razen pod suse
> 8.0, kjer pa je zgleda nek problem v knjiznici za
> skenerje, ker se sploh noben program ne starta.
>
> Skoraj preprican sem, da ti bo 99% skenerjev odmevnih
> izdelovalcev (hp, mustek, epson ...) delovalo na
> linuxu.
[deleted text from previous mails]
+----and here the quote ends----+

Ce imas moznost kupi SCSI skener, saj velika vecina teh dela pod
Linux-om. Ne kupuj HP skenerjev serije 3400, 4300 (USB/Parallel), ker
verjetno se nekaj casa ne bodo na uporabni fazi. (Zal sem lastnik enega
taksnega modela).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--