[LUGOS] /etc/syconfig/ - vse distribucije?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Sat Nov 2 07:46:24 CET 2002

Igor Kolar wrote:

>Hi.
>
>RedHat linux uporablja centralni register konfiguracijskih datotek za
>določene sistemske funkcije v /etc/sysconfig/. Datoteke se kasneje
>uporabijo v sysV init procesu (rc.sysinit, rc.local, init.d scripts).
>
>Obstaja tak sistem tudi pri ostalih distribucijah? Predvsem me zanimajo
>SuSE, Slackware, Mandrake, Debian.
>
>Hvala vnaprej za odgovor
>-i
>

>.

Ne vem kaj te točno zanima, konfiguracija ali init skripti...

Pri debianu je vsa konfiguracija v /etc, konfiguracija programov, ki jih
poganja init, ni nič ločena od konfiguracije ostalih programov.

Init skritpi so v /etc/init.d, symlinki pa v direktorijih /etc/rcX.d/
kjer je X runlevel. Za urejanje symlinkov obstaja orodje update-rc.d