[LUGOS] SLO sylpheed

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Fri Nov 1 20:23:48 CET 2002

Meni dela (verzija 8.1) slovenscina b.p.

Zal ne vem tocno, kako so nastavljene spremenljivke, ker sem slovenscino izbral
ze ob instalaciji Redhata (7.2) in se dodatno ob prvem zagonu njemu prilozenega
KDE. Kaj vec o vrednostih spremenljivk pa lahko povem sele od ponedeljka naprej.

Prevedena pa je verzija 7.5 (izpred kaksnega pol leta). Nizi, ki se od takrat
niso spremenili, so prevedeni, novi pa ostanejo v anglescini.