[LUGOS] Mandrake 9.0 (mandrake control center)!

Gorazd Majcenovic info at designsbymg.com
Fri Nov 1 13:53:26 CET 2002

Če uporabljate Mandrake 9 in se Mandrake Control Center ne
zažene, ker uporabljate slovenske jezikovne nastavitve,
prenesite to datoteko:
http://linux.newexistence.org/drakconf.mo
v ta imenik:
/usr/share/locale/sl/LC_MESSAGES

PS
Zahvala za ta popravek gre Mitji Mastnu, ki je ugotovil vir
napake in me kot zadnjega prevajalca tega modula opozoril
nanjo: