[LUGOS] proklik+

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed May 29 10:51:43 CEST 2002

Quoting Ferenc Kiraly <feri at arxeltribe.com>:

> Evo! Jaz sem resen interesent. Hodil bom pes na banko, ker ne bom mogel
> vec uporabljati KLIKa (transakcijski racuni ne delujejo s KLIKom),
> dokler ne najdem eno banko (katero koli) s katero bom lahko posloval
> izkljucno iz Linuxa. "brez Wine mumbo-jumbo".

Odpres racun pri Novi KBM in delas samo s secure id kartico.. nobenega
hardware-a, nobene ostale navlake, samo thin client v browserju...

To uporablja Lugos ze nekaj casa in zadeva se obnese... mogoce malo hecen
interface ampak za tiste 3 racune, ki jih/ce jih moramo placati na mesec je vec
kot dovolj.

:)

--
David!