[LUGOS] CSA 4280 / CSA 4297 zvocna kartica

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Wed May 29 09:48:40 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002 09:41:05 +0200 Gregor Ibic wrote:

> Nekaj je narobe z Interupti ali IO porti ali DMA-jem.
> Najverjetneje dve napravi uporabljata isti DMA ali IRQ. Neve tocno
> kako dela tvoja kartica.
> Poglej BIOS nastavitev, ce lahko malce prestavis nastavitve zvocne
> kartice.

Hmm,

to tudi jaz sumim. Zadeva je na IRQ9, je pa on-board kartica tako da
prestavljanje PCI kartic ne bo pomagalo (vsaj mislim). Drugace je
zadeva tudi na PCI vodilu. cat /proc/pci oz. cat /proc/interrupts
pokaze da je samo ta kartica na IRQ9 (vem da to sicer ni najbolj
zanesljiv pokazatelj). Za DMA pa nic ne pise.

D.