[LUGOS] 100MBit

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed May 29 09:15:16 CEST 2002

Hojla,

sam sicer ne uporabljam veliko linuxa, ampak podobne sisteme
in sem imel ogromno mreznih kartic od raznih proizvajalcev do
nekih noname shita. Ugotovitev za mal dnarja mal muzke.

Najbolje se obnesejo se vedno 3com in intel. Tako da sem
sklenil da raje dam 10 do 13k sit pa mam miren spanec.

isto je pri kablih. Uporabi ftp kabl ce imas vecjo dolzino in
je ob njem kak drug kabl. Mogoce ni svoh tudi kovinskih
konektorjev (oklep).

Tudi glede switcha bi rekel da zna stekal saj ni nujno da se
bosta s kako mrezno zastopla (sem imel moznost zamenjat in z
eno mrezno je super delal z drugo je pa zginjal iz mreze
itd.)

 Uros                            mailto:uros.gruber at sir-mag.com