[LUGOS] 100MBit

Matjaz Terpin matjaz.terpin at ultra.si
Wed May 29 08:23:42 CEST 2002

Nejc Skoberne wrote:

>Zdravo.

>Skoraj identicna konfiguracija, samo da je 80 RAM, mi gre 4.5MByte/s.

Dokaj pomembno pri CPU obremenitvi je, ali spada mrez(na kartica med
"pametne" (lep primer so nac(eloma 3Com-ove 3c905), ali pa je to recimo
neka glupa Ne2k. Potem seveda s(teje tudi disk - za 100mbit/s ftp bo IDE
prispeval zajeten kos CPU obremenitve, medtem ko se SCSI tu leps(e obnas(a.

No, ne glede na zgoraj napisano: c(e se z(e ping paketi izgubljajo, bi
priporoc(al temeljito kontrolo (beri "testno zamenjavo") kablaz(e, pa
porta na switchu, pa recimo uporabo cross-kabla brez switcha, pa s(e
malo igrac(kanja z duplex/half duplex nac(inom, c(e se le da. Nekaj se
bo z(e pokazalo, upam :)

LP!

        Matjaz(