[LUGOS] zopet tezave z mrezo...

Damir Horvat damir at voljatel.si
Wed May 29 08:06:09 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002 17:39:39 +0200 (CEST) Dusan Matic <indy at klubk4.org>
wrote:

> Zivjo,
>
> dobil sem eno mrezno kartico 10/100Mb na ISA vodilu. Mandrake jo uspesno
> nalozi kot modul in ping tudi dela na samo sebe.
> Vendar ping ali telnet ali kaj drugega nikakor nocejo delovat na drugo
> masino. Napise mi host unreachable.
> Kaj bi to lahko bilo ?
> IPja sta 192.168.0.1 in .2.
> Ne vem ce mora bit IP od gatewaya tudi vpisan in ce treba kater je ?

ja ce men rece host unreachable zaprem ICMP pa pol ne tezi vec..... in
jest sm res donedavna mel ICMP zaprt, ampak to je druga zgodba, hehe ...

ok, salo na stran.

dej spastaj v mail routing tabele, ifconfig in povej IP od gatewaya. glede
na to, da imas IPje 192.168.*.*/16 napisi za gateway IP od masine, ki ti
dela maskerado.
pa ko bos pingal, telnetal naokoli, preveri se /var/log/messagess. preveri
/etc/hosts.allow in hosts.deny. Instaliraj si tcpdump na obe kisti in na
eni tcpdumpaj in opazuj, medtem, ko bos na drugi telnetal in pingal. ce
tcpdum javi karkoli, potem mreza dela, ampak je narobe skonfigurirana. ce
je tcpdump tiho, potem lahko pregledas kabel.

to bo blo to ..