[LUGOS] zopet tezave z mrezo...

Damir Cifer d at nyc.rulz.org
Tue May 28 19:34:12 CEST 2002

Hi!

> Vendar ping ali telnet ali kaj drugega nikakor nocejo delovat na drugo
> masino. Napise mi host unreachable.
> Kaj bi to lahko bilo ?
> IPja sta 192.168.0.1 in .2.
> Ne vem ce mora bit IP od gatewaya tudi vpisan in ce treba kater je ?

Ce imas definirano netmasko 255.255.255.0 in je na eni strani kabla
192.168.0.1, na drugi pa 192.168.0.2 ne rabis vpisovati gatewaya. Tako od
prve mi pridejo na pamet naslednje stvari:

- uporabljas navaden UTP kabel in imas racunalnika direktno povezana (najdi
si cross kabel, ali si najdi en hub pa se en navaden kabel)
- imas combo mrezno kartico, pa mrezna kartica sama ne zna izbrati
pravilnega transceiverja (torej ima priklop npr. za BNC in UTP, mrezna
kartica poizkusa s komunikacijo preko BNC, kabel pa je v UTP) - najdi si
program, ki to zna prestavljati; nedolgo nazaj sem nek tak utility videl na
freshematu, a si nisem zapomnil imena :)

lp, Damir.