[LUGOS] zopet tezave z mrezo...

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue May 28 19:11:46 CEST 2002

On Tue, 2002-05-28 at 17:39, Dusan Matic wrote:

> dobil sem eno mrezno kartico 10/100Mb na ISA vodilu. Mandrake jo uspesno
> nalozi kot modul in ping tudi dela na samo sebe.
> Vendar ping ali telnet ali kaj drugega nikakor nocejo delovat na drugo
> masino. Napise mi host unreachable.

lahko, da je ISA mrezna foo

povej kaj ti izpise route -n in pa ifconfig

> IPja sta 192.168.0.1 in .2.

imas dve mrezni al kako?

> Ne vem ce mora bit IP od gatewaya tudi vpisan in ce treba kater je ?

ja naceloma mora, ce si v NATu in bi npr. dostopal do interneta oz. do
kakrsnega koli drugega omrezja preko mreze. To je naceloma IP
racunalnika, ki dostopa na internet, ce je to tvoj racunalnik potem ne
rabis ..

lp,
 Andraz

--
   "Dad buried in landslide! Jubilant throngs fill streets! Stunned
father