[LUGOS] proklik+

Darko Bulat darko.bulat at k2.net
Tue May 28 10:25:28 CEST 2002

Popravek. Gregor je imal v mislih podporo za ActiveCard na Linuxu, jaz
pa na predelavo Cryptoflex kartic v ActiveCard. Slednjega mi se ni
uspelo narediti (zelo verjetno, da niti ne bo, ker je cardware tipicno
nemogoce izbezati iz kartice, da bi ga potem nalozil na drugo kartico).

Res pa je, da je mogoce dobiti "prazno" ActiveCard kartico
(neinicijalizirano, brez nalozenega kljuca) ki povsem lahko nadomesti
kartico za potrebe programa BAPPlus (npr. za NLB Proklik+).

Now question.

Koliko je resnih interesentov, ki bi radi uporabljali Proklik+ -like
produkt pod Linuxom (pa brez Wine mumbo-jumbo navlake)?

LP
Darko