[LUGOS] proklik+

Darko Bulat darko.bulat at k2.net
Mon May 27 23:28:44 CEST 2002

Gregor, delno imas prav.

Originalno je res na ActiveCard Schlumbergerjev chip (Cryptoflex).

Hudic je v detajlih:

ActiveCard sware podpira najmanj 5 Schlumbergerjevih kartic: Cyberflex,
Cryptoflex (8 in 16K ?!) in Multiflex (tocno stevilo je razvidno v
Regedit).

Zraven ActiveCarda prideta dva originalna DLLa, namely agcflex in
agmflex za Cryptoflex in Multiflex/Cryptoflex kartice.

Zdaj pa problemi:

ActiveCard ni le prelepil svojo oznako na kartice (originalne
Schlumberger Cryptoflex 16K kartice imam in vem razliko), pac pa je
gor nalozil nekaj svojega softwarea, ki pa pravzaprav naredi
kartico povsem nezanimivo za Linux. Zakaj? Ker ActiveCard se ni
in se lep cas ne bo (tako viri) naredil nicesar v smeri Linuxa.

Jasno, ActiveCard kartica ima tudi zamenjan ATR (Answer-To-Reset)
kodo, tako, da je ActiveCard niti sicer ne prepozna (originalno
Schlumberger Cryptoflex 16K). V Regeditu se sicer da podtakniti,
da jo "sprejme", ampak naprej si ActiveCard program ne zna nic
pomagati z njo.

Skratka, ce mene vprasate je to vse skupaj ena velika tuga,
predvsem pa to, da v Sloveniji ni znanja, da se sploh naredi
placilni promet z karticami, ki nebi bile lastnisko zaklenjene
z tujimi kodami. Domaci dobavitelji, namrec, ActiveCard kartice
in pa ActiveCard "middleware" zgolj posredujejo koncnim uporabnikom
traksen kaksen je.

Zaslon je le naredil program BAPPlus, ki "zna" sodelovati z
ActiveCardom (jaka muda).

LP
Darko