[LUGOS] proklik+

Ferenc Kiraly feri at arxeltribe.com
Mon May 27 19:59:39 CEST 2002

Gregor Ibic wrote:
> Mogoče, že, mogoče, vendar zapleteno.
> Rabil bi delujoči driver PCSC za linux za ActiveCard ter WINE emulacijo, ki
> bi znala pravilno obdelat MS CryptoApi klice.

PC/SC driver po mojem ne bi bilo pretirano tezko napisati, če bi bila
na voljo specifikacija čitalnika. Saj obstaja celo developers kit za
pisanje takšnih driverjev (http://www.linuxnet.com/smartcard). Potem bi
pa bil potreben najbrž še samo delujoč plugin za Netscape.

No, ampak jaz bi se rad popolnoma izognil Wineu, Wmwareju etc, ker
preprosto nočem imeti piratskega softwareja na svojem računalniku, da
bi pa kupil cel slabo napisan operacijski sistem pa sploh ne pride v
poštev.

 > Lahko rečem, da delamo na nečem precej podobnem.

Aja? Pa najbrž ne za kakšno banko. Rabite pomoč?

	feri.