[LUGOS] proklik+

Ferenc Kiraly feri at arxeltribe.com
Mon May 27 18:26:21 CEST 2002

Bostjan Jerko wrote:
> Kolikor jaz vem, ne. Gre za program, ki so ga naredili pri
 > aslonu (oz. Hermes Softlab ...) in je zadeva namenjena Windows okolju.

Program je ProKLIK, ProKLIK+ pa je WEB-based. Torej za tegale
s '+'om obstaja upanje z verjetnosto dobitka na lotu. Pa vendarle,
sprasujem, ker sem cist obupan. Driverji za dolocene citalnike
kartic obstajajo na Linuxu, PKCS moduli za Netscape obstajajo....

Zdaj bom moral pes na banko, ker nimam tistega obskurnega operacijskega
sistema, z imenom katerega ne bom onecastil tele liste ;-)

	feri.