[LUGOS] GRUB obnova

Igor Kolar ike at law.com
Mon May 27 10:51:01 CEST 2002

Žal ni šlo. Lih ugotavljam, zakaj.

> [ ko se Linux zbudi vtipkas v root promptu ]
> grub-install

Linux sem zbudil z RH boot (install) diska, šel v linux rescue,
napravil chroot /mnt/sysimage. Nato sem skušal prepisati MBR, z lilom
in z GRUBom (/sbin/grub-install oz /sbin/lilo).

Nobeden ni javil nobenih napak, vendar boot sektorja prepisal ni.
Winsi so se lepo zagnali dalje.

/etc/grub.conf in /etc/lilo.conf sta gor in pravilna; še iz časov, ko
sta oba delala.

Zdaj mi ne ostane nič drugega, kot znova inštalirati RedHat - clean.
Podatki so backupani, ext3 particijo bom formatiral in upal na
najboljše. Damn.

Ali je še kako (diagnostično) orodje, ki bi mi lahko pomagalo?

Virus warning v BIOS-u je seveda Disabled.
-ike

Sent by Law  Mail