[LUGOS] dva linka, upam da ena resitev, nic kaj dosti pameti :)

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Mon May 27 12:17:58 CEST 2002

At 22:57 26.5.2002, rok wrote the following message:

>A sm omenu da je cisco na arnesovem linku? Arnesovci majo tako cudno
>politiko, po kateri lahk sam oni rihtajo svoje routerje.

Ali od strank, ki so prikljuèene nanje.

>  Racun za ta link
>pa zaenkrat placuje neko ministrstvo (baje) ki ga pa prakticno nic ne
>gane, ce si ti ljudje omislijo 'alternativni' link. Zgodba je precej
>dolga, pa je raje ne bom razlagal. Cisco je model 1600 (mislim da sm to ze
>omenu), oni pa ne zelijo 'bremeniti' ze tako prezasedene arnesove
>strokovnjake za taksne malenkosti...

Saj ni težava v zaèetni namestitvi, ampak v nadaljni podpori tovrstnih
rešitev. Verjemi, da ima ADSL svoje štose.

>Obcutek vara :) Men se osebno zdi tistih 83 cukov (sm sou pogledat kolk
>pride tist zywall) stran vrzen denar,

Sèasoma boš videl, da ni tako. Mašine brez gibljivih delov pogosto delajo
mnogo, mnogo dlje in na koncu stanejo mnogo, mnogo manj, ker ni potrebno
toliko dodatnih posegov. Na Zywallu ne boš vsakih nekaj mesecev nadgrajeval
programske opreme, na Linuxu pa moraš, etc, etc.

>  saj bi prakticno zastonj postimal
>mrezenje, saj linux box stoji ze dolgo casa.

Niè ni zastonj, le drugaèe se prikaže strošek.

>  Druga varianta pa bi bila res
>z nakupom zywalla, ampak se mi dokumentacije zanje ne da nastudirat,da bi
>ugotovil, kak se spremeni routa za arnes nanje (baje stvar to
>omogoca,ampak ne spila zaenkrat s trenutnimi firmwarei).

Baje? ZyNOS ima že celo veènost podporo za statièni in dinamièni routing.

>Janez Krajnski
>Ulica bratov tatov 13
>6666 Peklensckovo

Pošta bi imela kaj proti temu naslovu in tudi davèni ne bi ustrezal :-)

Tomaž

>lp, rok.

----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar at over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown