[LUGOS] dva linka, upam da ena resitev, nic kaj dosti pameti :)

rok lugos at s-je.sik.si
Mon May 27 01:57:17 CEST 2002

On Sun, 26 May 2002, Tomaz Borstnar wrote:

> Kalimero?

Ne, sam poeticno sm bil pri volji pa sm napisu tak intro.

> Bluziš. Zelo. Če je Cisco pravi, se lahko vse tam naredi.

A sm omenu da je cisco na arnesovem linku? Arnesovci majo tako cudno
politiko, po kateri lahk sam oni rihtajo svoje routerje. Racun za ta link
pa zaenkrat placuje neko ministrstvo (baje) ki ga pa prakticno nic ne
gane, ce si ti ljudje omislijo 'alternativni' link. Zgodba je precej
dolga, pa je raje ne bom razlagal. Cisco je model 1600 (mislim da sm to ze
omenu), oni pa ne zelijo 'bremeniti' ze tako prezasedene arnesove
strokovnjake za taksne malenkosti...

> Nekako imam občutek, da bi se rad zasidral notri za vsako ceno....

Obcutek vara :) Men se osebno zdi tistih 83 cukov (sm sou pogledat kolk
pride tist zywall) stran vrzen denar, saj bi prakticno zastonj postimal
mrezenje, saj linux box stoji ze dolgo casa. Druga varianta pa bi bila res
z nakupom zywalla, ampak se mi dokumentacije zanje ne da nastudirat,da bi
ugotovil, kak se spremeni routa za arnes nanje (baje stvar to
omogoca,ampak ne spila zaenkrat s trenutnimi firmwarei).

> Kam pošljemo račun? (vsi, ki ti pomagamo)

Janez Krajnski
Ulica bratov tatov 13
6666 Peklensckovo

lp, rok.