[LUGOS] RAID1

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri May 24 10:25:43 CEST 2002

Postopek je enak za oba kontrolerja. Sem sprobal na obeh.

Kako zmrzne? Potem je kaj narobe s PCI bus nastavitvami. Poglej malce
interupte.

Kaj so diski le na tem kontrolerju? Ali pa imaš še kakšen disk na internem
IDE bus-u?

Če so le na tem kontrolerju potem izklopi internega ter prestavi HPT kartico
kot primarni IDE vmesnik.
Kakšen PC imaš to? Kakšen brand ali sestavljen?

Ko boš imel HPT kot primarni IDE bodo diski /dev/hda ...

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company