[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID)

Robert robert at vct.si
Thu May 23 15:41:30 CEST 2002

Živjo,

jaz imam probleme z raid 1 na root particiji. Imam 3 particije
(mountane na /, /var in /home), in brez problemov postavim mirroring
na /var in /home, pri root particiji pa se mi takole zatakne:

/dev/md0 sestavljata /dev/sda2 in /dev/sdb2

Po navodilih iz Software-RAID HOWTOja sem inštaliral root sistem na
/dev/sdb2, nato pa ga v raidtab označil kot "failed-disk". Nato sem
skreiral md0 in reštartal mašino. Ko pa se mašina pobere, me vrže v
grub prompt in ne znam od tam naprej.

Ali je potrebno označiti particijo z fdiskom kot "fd"? Poskušal sem
namreč tudi to, pa ni pomagalo.

lp
robert

Manfreda Robert  --  robert at vct.si