podvojevanje pošte

Primož Gabrijelčič gabr at 17slon.com
Thu May 23 13:42:34 CEST 2002

Pozdravljeni.

Moja e-pošta potuje takole: fetchmail -> postfix -> procmail ->
spamassassin -> maildir. Vse to za več različnih računov (in več maildirov -
preslikava je bijektivna). Sedaj bi pa rad nekaj računov podvojeval, tako da
bi se vse, kar za tak račun pobere fetchmail, zapisalo v dva različna
maildira. Na kateri stopnji obdelave pošte lahko to najlažje naredim?

(Razlog, če koga zanima - pošto običajno berem na delovnem računalniku,
včasih pa na prenosniku. Najbolj enostavno se mi zdi imeti vsa sporočila na
obeh kištah. Pošto pobiram s POP3 (courier-pop) in mi je seveda najbolj
enostavno nekako narediti dva maildira z identično vsebino - enega bo
prebirala glavna kišta, enega pa prenosnik.)

Pozdrav,
   Gp

 =WinGpT= Smelling like a brewery, looking like a tramp... (T)om Waits